sobota, 19 kwietnia 2014

Nominacje

/___________|_|__________\


W pierwszej kolejności chciałabym podziękować za nominację (Tam, tam, tam!)
Myśka Pyśka http://amore-cane.blogspot.com
Dziękuję za nominacje :)

CHWILKA NA WYJAŚNIENIA.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

PYTANIA 

1. Dlaczego piszesz akurat o tym?
Myślę, że temat opowiadania wiąże się ściśle z moim charakterem, który nie ukrywam czasami jest lekko "niezrozumiany". Ale przede wszystkim chciałam wyjść poza szablon, pozbyć reguł i pisać o czymś co można z czystym sercem nazwać " Powieścią nastolatki". Oczywiście moi bohaterowie nie istnieliby, gdyby nie tajemniczy sen, który przyśnił mi się dzień przed powstaniem bloga.
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Ulubiona w moim przypadku, to ta, która podtrzymuje moją historię. Czyli jest niezmienna.
The script - Six degrees of separation
3. Co cię inspiruje do pisania bloga?
Ludzie, miejsca, zwierzęta, książki, dosłownie wszystko. Ale myślę, że głównym czynnikiem w procesie tworzenia są refleksje, które łączą w sobie miliony pomysłów.
4. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Psy, oczywiście zobowiązana jestem także do wymienienia, również chomików, ponieważ Sadi nie wybaczyłaby mi tego :)
5. Miło spędzasz Wielkanoc?
Miło, szczególnie w momentach, kiedy to muszę czyścić łazienkę. (Pozdrawiam mamę!)
6. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
Sobota. Tak twierdzi i mój horoskop i ja.
7. Kim chciałeś/aś zostać w przyszłości gdy byłeś/aś mały/a?
Obowiązkowo księżniczką, zaś w wieku dziewięciu lat poczułam wielką miłość do tajnych agentek, resztę już można sobie dopowiedzieć.
8. Co jest twoim hobby? Oprócz tego, o czym piszesz na blogu.
Psychologia, dokładnie badanie ludzkich odruchów, reakcji, uczuć. To z takich dziwaczniejszych hobby, do normalniejszych możemy zliczyć chodzenie po drzewach, szkicowanie, jazda rowerem, śpiew i jazda konna.
9. Masz rodzeństwo (nie musisz wdawać się w szczegóły, wystarczy tak lub nie)?
Nie. Jeśli mogę skorzystać z okazji. Kiedy "jedynaka" wciskacie w rolę: rozpieszczonego, egocentrycznego, pustego i przebojowego bogacza...to nie jest fajne!
10. Lubisz przebywać na świeżym powietrzu, spacerować itp.?
Szczerze uwielbiam.
11. Wolisz góry, jezioro, morze czy las?
Zdecydowanie las, oczywiście, kiedy nie jest w nim ciemno, a obok pobliskiego drzewa nie czai się na Ciebie facet z piłą mechaniczną.

I tu leci następna nominacja, od kochanej Ella Nightmare
http://katherine-pierce-story.blogspot.com (Według mnie nie podważalnej królowej mroku) Dziękuję, ale mam nadal ochotę Cie zabić za tę pierwsze pytanie. No to jedziemy z tą katastrofą!


PYTANIA


1. Jakie dziwne rzeczy robiłaś kiedy byłaś mała?
[Miejsce na dramatyczną scenę i smutną muzykę] W sumie powinnam zacząć robić listę i to całkiem pokaźną, ale chyba postawie na stare dobre umniejszenie. Na pierwszym miejscy pierwszych miejsc na pewno wepchałby się incydent z ukradnięciem sekatora jakiemuś bogu ducha winnemu ogrodnikowi. 
Do dziś boje się przechodzić obok ogrodniczego. Tak się ten Pan zdenerwował. 
2. Jaka jest twoja ulubiona książkowa saga?
Myślę, że trylogia "Tryle". Zdecydowanie.
3. Na jakim filmie w kinie byłeś ostatnio?
Ostatnio to w moim przypadku stuprocentowy eufemizm od słowa "kiedyś". Tak więc, kiedyś tam byłam na filmie "Avengers". Polecam! 
4. Jak jednym słowem opisałabyś swój charakter?
Myśląca. (Czasami)
5. Jakie zwierze chciałabyś mieć?
Od dawna jestem posiadaczką wyimaginowanego jaguara mieszkającego w garażu obok mojej willi z basenem. Innego zwierzęcia mi nie potrzeba. Oczywiście oprócz tych, które już mi towarzyszą. 
6. Wolisz Zmierzch czy Pamiętniki Wampirów?
Zmierzch jest pociągającym motywem, w którym rządzi miłość "jednostkowa". Zero rywali. Zaś Pamiętniki wampirów, maja to do siebie, że ilość bohaterów jest większa, więc automatycznie zwyciężają. Ok i może dlatego, że zwycięska strona ma Damona. No co? Nie jestem aż tak wyobcowana, co do chłopaków! XD
7. Czy oglądasz brazylijskie telenowele?
Raz, dosłownie raz i to za sprawą bezwzględnej siostry. Serial według mnie (pełny subiektywizm) jest całościowym obrazem kiczu. Bohaterowie bez skazy, przejrzysta fabuła. To chyba nie dla mnie. W prawdziwym świecie mój Brazylijczyk chociaż by się jąkał :)
8. Co takiego lubisz w pisaniu?
Wolność i możliwości jakie oferuje.Tam nie ma prawa, że niebo jest błękitne, a Brad Pit seksowny.
9. Czy dostałaś kiedyś szału przy grze Flappy Birds?
Żeby chociaż raz. Z doświadczenia wiem, że za każdym razem ma się ochotę rzucić "czymś" w "kogoś". 
W takich chwilach żałuje, ze nie mam brata!
10. Czy denerwują cię bezmyślne posty na facebooku typu ,daj like ,a powiem ci czy cię lubię?'
Ani trochę, ja po prostu je ignoruje. W "facebookowym" świecie inaczej nie przetrwasz. A i są jeszcze fałszywe konta. Jeśli ma się ochotę wyżyć na tych wszystkich autorach "bezmyślnych postów" to jest świetne rozwiązanie. Wiem, bo sprawdzone ^^
11. Lubisz występować w szkolnych akademiach?
Prawie tak bardzo, jak bić się grubym zeszytem A3 po głowie. 

Nie nominuje nikogo, ponieważ mam pewne humorzaste podejrzenia, że pytania, trwały by, a trwały.




NOMINUJĘ

http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com
http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com
http://infinite-dreams-andy.blogspot.com
http://lucid-dreamerka.blogspot.com
http://say-something-123.blogspot.com


PYTANIA

1. Czego nie życzyłabyś nawet najgorszemu wrogowi?
2. Gdzie myślami najczęściej wędrujesz? 
3. Ulubiony wykonawca?
4. W jakim miejscu czujesz się najpewniej? 
5. Jeśli wyjazd za granicę, to gdzie?
6. Skąd czerpiesz siłę do działania?
7. Na czyj widok najczęściej się uśmiechasz? 
9. Potrafisz wytrzymać godzinę w samotności?
10. Co było powodem postania pisanego przez Ciebie bloga?
11. Jakich ludzi najbardziej sobie cenisz?


Wesołych świat, obyście je wytrzymali z uśmiechem :) 




9 komentarzy:

  1. O jak miło, dziękuję :)
    Evenstar

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację i informuję że na moi blogu pojawił się już kolejny rozdział.
    http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com/2014/04/rozdzia-12.html
    Całuski Ellcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam nominowana po raz drugi i nominowałam cię do LA:
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe odpowiedzi i pytania :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga
    moze zgodzisz sie na wzajemną obserwację?
    lubie mieć pozytywnych ludzi w kontakcie :D
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za tak wspaniały komentarz :)
    jesteś wspaniałą blogerką, cenię takie osoby które wkładają tyle pasji w pisanie, bo ja wiem i ja czuję że to jest pasja :) mogę się mylić, ale moja intuicja raczej mnie nie zawodzi :)
    charakter myślaca? ja myśle że pod tym słowem kryje się marzycielka, chcąca sięgnąć gwiazd i nieba :) jak wszyscy marzyciele, szczęsliwi w swoim własnym świecie :)
    oczywiście obserwuję, i pozdrawiam ciepło
    życząc dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha "Myśląca (Czasami)." ;P

    http://paulinaeebloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu, oczywiście obserwuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń